Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тва дето си говорите за него не е датчик,а потенциометър единия показва къде е лоста наляво/надясно,другия напред/назад.................
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • Здравейте колеги,

      Изчетох всичко постнато тук и е доста полезно. Благодаря ви!

      Идентифицирах си проблема - мигаща предавка на таблото, при запалване не разбира, че е на "N", скоростния лост не отчита като се пробвам да сменям скорости...
      Както разбрах от коментара на dobromirski, трябва да:
      а/ сменя датчик, окабеляване, ел. връзки (~160лв.)
      б/ хидравлика, вилки (пълна ревизия~250лв.)

      Искам малко допълнително инфо да дам, преди месец смених маслото на скоростната кутия с масло Castrol. Има гаранция от сервиза, където е извършена смяната. Възможно ли е да са объркали нещо при смяната?

      Преди около седмица, колата не беше карана 4 дена и акумулатора се разреди, свалих го и си го заредих в нас. След това изникнаха проблемите!!!
      Вчера успях да я запаля, независимо от проблема и след като загря колата предавките влизаха перфектно, без проблеми при качване на предавките, при сваляне (пробвах ръчно през волана и през скоростния лост - успешно).
      Уви, вечерта я запалих изчаках да загрее, единствената предавка, която влезне беше "2"(втора) и при подаване на газ колата се давеше.....

      Възможно ли е проблема да идва от акумулатора?

      П.С.: колата е Alfa 147 2001 2.0TS

      Comment


      • Първоначално публикувано от ASem Покажи съобщение
        Здравейте колеги,

        Изчетох всичко постнато тук и е доста полезно. Благодаря ви!

        Идентифицирах си проблема - мигаща предавка на таблото, при запалване не разбира, че е на "N", скоростния лост не отчита като се пробвам да сменям скорости...
        Както разбрах от коментара на dobromirski, трябва да:
        а/ сменя датчик, окабеляване, ел. връзки (~160лв.)
        б/ хидравлика, вилки (пълна ревизия~250лв.)

        Искам малко допълнително инфо да дам, преди месец смених маслото на скоростната кутия с масло Castrol. Има гаранция от сервиза, където е извършена смяната. Възможно ли е да са объркали нещо при смяната?

        Преди около седмица, колата не беше карана 4 дена и акумулатора се разреди, свалих го и си го заредих в нас. След това изникнаха проблемите!!!
        Вчера успях да я запаля, независимо от проблема и след като загря колата предавките влизаха перфектно, без проблеми при качване на предавките, при сваляне (пробвах ръчно през волана и през скоростния лост - успешно).
        Уви, вечерта я запалих изчаках да загрее, единствената предавка, която влезне беше "2"(втора) и при подаване на газ колата се давеше.....

        Възможно ли е проблема да идва от акумулатора?

        П.С.: колата е Alfa 147 2001 2.0TS
        Абсолютно проблема е в акумулатора,сега трябва калибрация на робота и съединителя и колата ще се оправи,разбира се преди това една читава диагностика
        Естествено е хубаво ако акумулатора не е хубав,или да се зареди хубаво или да се смени.Казвал съм го много пъти,ще го кажа пак,селето е много претенциозно на ток...................
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Fiat Stilo Abarth selespeed

          Здравеите.Надявам се да приемате фиатаджии.Живея в Испания и имам следния проблем със Стилото,при потегляне на 1 и 2 скорост придърпва много и ако тръгнеш няколко пъти последователно замирисва на феродо.При тръгване на задна скорост няма никакъв проблем.Другите скорости са добре.Благодаря предварително.

          Comment


          • Първоначално публикувано от FUEGO Покажи съобщение
            Здравеите.Надявам се да приемате фиатаджии.Живея в Испания и имам следния проблем със Стилото,при потегляне на 1 и 2 скорост придърпва много и ако тръгнеш няколко пъти последователно замирисва на феродо.При тръгване на задна скорост няма никакъв проблем.Другите скорости са добре.Благодаря предварително.
            Смяна на съединител и лагер помпа,твойта кола потенциометъра който мери хода на съединителя е на лагер помпата и няма ръчна настройка.Щом придърпва най-вероятно е приключил притискателния диск
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Смяна на съединител и лагер помпа,твойта кола потенциометъра който мери хода на съединителя е на лагер помпата и няма ръчна настройка.Щом придърпва най-вероятно е приключил притискателния диск
              Благодаря за бързият отговор,но защо го прави само на първа и втора,а на задна отделя перфектно?

              Comment


              • Първоначално публикувано от FUEGO Покажи съобщение
                Благодаря за бързият отговор,но защо го прави само на първа и втора,а на задна отделя перфектно?
                Защото има потенциометър на лагер помпата,може в него да е драмата.ПО принцип е хубаво да се направи първо една хубава диагностика,също така преди да се сваля кутията не е лошо да се свали робота и да му е направи една профилактика
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Защото има потенциометър на лагер помпата,може в него да е драмата.ПО принцип е хубаво да се направи първо една хубава диагностика,също така преди да се сваля кутията не е лошо да се свали робота и да му е направи една профилактика
                  Помпата ми се вкл.след всяко превкл. на скорост.Може ли от нея да е проблема?При потегляне налягането варира много между 40 и 45 бар.
                  Last edited by tonov; d.m.y г., 10:09.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от FUEGO Покажи съобщение
                    Помпата ми се вкл.след всяко превкл. на скорост.Може ли от нея да е проблема?При потегляне налягането варира много между 40 и 45 бар.
                    Щом се включа след всяко превключване,колата ти е за смяна на сфера,все пак е задължително една хубава диагностика
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Щом се включа след всяко превключване,колата ти е за смяна на сфера,все пак е задължително една хубава диагностика
                      Много благодаря!

                      Comment


                      • Здравейте момчета! Вчера както си карах на 3-та и моята красавица прехвърли на неутрал,малко бавно се усетих,защото си говорих с една приятелка,давах газ,а колата не мъвда тогава видях,че е на свободна. Веднага след това превключих на скорост.След това спрях и след около час се качих в нея и пробвах номера с превключване на скоростите при изгасен двигател всичко си е оке до 5-та си ги изрежда. Днес 3 пъти пробвах пак така и всичко си е наред. На какво може да се дължи това според вас? Преди няколко дни бях на комп диагностика и ми изчистиха всички грешки,прегледаха цялата кола от до и което беше за смяна го смених. Има ли вероятност да се случва така тъй като вчера валеше много и минах през доста дълбоки локви,отдолу нямам кора(в процес на търсене съм).
                        Искам всичко да е тип топ по моята дива кокошка,затова търся решение на всеки един проблем с нея. Сигурна съм,че тук ще намеря хубави насоки за тази издънка на моята алфичка. Искам просто да се информирам добре преди да я закарам в сервиз отново.
                        Alfa 147 2.0 TC Selespeed'03

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от silvia_sl Покажи съобщение
                          Здравейте момчета! Вчера както си карах на 3-та и моята красавица прехвърли на неутрал,малко бавно се усетих,защото си говорих с една приятелка,давах газ,а колата не мъвда тогава видях,че е на свободна. Веднага след това превключих на скорост.След това спрях и след около час се качих в нея и пробвах номера с превключване на скоростите при изгасен двигател всичко си е оке до 5-та си ги изрежда. Днес 3 пъти пробвах пак така и всичко си е наред. На какво може да се дължи това според вас? Преди няколко дни бях на комп диагностика и ми изчистиха всички грешки,прегледаха цялата кола от до и което беше за смяна го смених. Има ли вероятност да се случва така тъй като вчера валеше много и минах през доста дълбоки локви,отдолу нямам кора(в процес на търсене съм).
                          Искам всичко да е тип топ по моята дива кокошка,затова търся решение на всеки един проблем с нея. Сигурна съм,че тук ще намеря хубави насоки за тази издънка на моята алфичка. Искам просто да се информирам добре преди да я закарам в сервиз отново.
                          Не бързай да я караш в сервиз,покарай я така,да видиш дали ще се получи пак,хубаво е да я дебнеш обаче,за да видиш при какви обстоятелства се случва,дали е топла или студена колата,дали навън е студено,дали е при сваляне на предавките от самия робот и т.н.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Дано да не се случва отново. По спомен колата беше загряла,не до 90 градуса,но не беше и студена. Ще я наблюдавам,ако пак се случи ще пиша.
                            Благодаря много за съвета.
                            Alfa 147 2.0 TC Selespeed'03

                            Comment


                            • Selespeed system failure(това ми изпищя,когато изключих ситито и на втора се мъчих да изкарам колата от снега),Motor control system failure,VDC system failure
                              Това всичкото на куп в най-ужасният ми ден едвам съм се прибрала и за капак пред вкъщи преспи сняг над коляното.
                              По изчистих снега хубаво от пред,отзад и отстрани колата,за да мога да я паркирам правилно,но пустият му сняг си оказва влияние и дори и на втора с мръсна газ колата издаде багажа. В понеделник ако е хубаво времето ще я водя пак на диагностика,за да разбера къде точно е проблема.
                              Ако някой е имал сходен проблем моля да пише.
                              Явно алфите не са за сняг.
                              Alfa 147 2.0 TC Selespeed'03

                              Comment


                              • Е тя всякакви грешки е записала. Дали колата не се е напълнила навсякъде със сняг и оттам да има проблеми с някои датчици. Това което трябва да се направи е да я запалиш и да си я караш, а също така някой да ти изчисти записаните грешки.
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X